هتل پارک رویال استانبول
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارک رویال استانبول

هتل پارک رویال استانبول در میدان تقسسیم و در مرکز قسمت اروپایی استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول این هتل مجموعا 51 اتاق دارد. در این هتل برای میهمانان سرویس یرای مناطق تاریخی سلطان احمد یه صورت روزانه در نظر گرفته شده است.برای اقامت راحت تر مسافران تور استانبول  اتاق های این هتل ضد صدا هستند. همچنین این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. این هتل زیر مجموعه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک در 22 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق و لابی هتل مجهز به اینترنت وایرلس است. ایستگاه مترو میدان تقسیم 300 متر با هتل پارک رویال فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزیمیهمانان تور استانبول ، بار، مجهز به سیستم تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، خدمات خانه داریمیهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، آسانسور، و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر هتل پارک رویال استانبول

تصویر لابی هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول

تصویر رستوران هتل پارک رویال استانبول

تصویر اتاق هتل پارک رویال استانبول

تصویر اتاق هتل پارک رویال استانبول

 





:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال استانبول,بهترین هتل های استانبول,بهترین هتل ,رزرو هتل خوب استانبول,رزرو هتل پارک رویال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: